Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Zoek een kruis

Het wordt dringend tijd om mijn projecten voor de Academie vorm te geven. Aangezien ik heel graag mijn publiek wil betrekken heb ik terug een oproep. Later volgt nog een nieuwe oproep voor #hackaphoto.

Eén van de aanwezige symbolen van onze maatschappij is ‘een kruis’. Je komt die dagelijks tegen in allerlei vormen en betekenissen. Mijn oproep is dus om foto’s te nemen van waar jullie ‘een kruis’ in de ruimtste betekenis tegen komen. En die dan natuurlijk met mij delen via mail (evy@evyraes.com) of via de hashtag “#zoekeenkruis” op de sociale media (Facebook, Instagram of Twitter).

Dus als je onderweg bent of ergens even moet wachten, kijk dan even rond of je nergens een kruis spot op de grond, lucht of misschien rond iemand zijn nek. Probeer ook de ruimte een stuk weer te geven zodat het niet enkel ‘een kruis’ is maar ook de extra betekenis meedraagt. Als je fotografische technieken wilt gebruiken, leef je dan zeker uit!

Op dit moment speel ik met de idee om al die foto’s te verwerken in één werk met ook mijn eigen foto’s. Maar  alle werken worden gevormd door een proces en misschien komt er een heel ander idee op de proppen door jullie input!

Levensverhaal

141130_ANT_Academie_Boek_75


141130_ANT_Academie_Ruimte_46

 

Leave a Reply

