Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Kom Binnen in Wortegem-Petegem

Uitnodiging_KomBinnen

Veel werk en weinig tijd. Dat is het dagelijks leven van een fotografe die dag in dag uit haar eigen ding doet!

Veel werken heeft zo zijn voordelen. In mei kan ik mijn 3e boek (op één jaar tijd!) voorstellen. Pablo de Kever is ook volgeboekt met een hoop workshops in scholen en andere locaties, dus die kan je de komende weken overal in België tegen komen!

De maand april en mei zitten vol met tentoonstellingen. Eerst komt Wortegem-Petegem aan bod (26/4 tem 4/5), waar je alle werken én de grote frames gratis kunt bewonderen. De opening is nu zaterdag om 14u op de geweldige locatie Domein De Ghellinck. Daarna volgt een intiemere tentoonstelling bij het Architectenbureau Verdickt & Verdickt in Antwerpen (17/5 en 25/5).

En achter de schermen werk ik volop aan nieuwe projecten… Maar daar kan ik nu nog weinig over kwijt. Alleen dat ik nog maar eens over mijn eigen grenzen stap!

Weinig tijd heeft dan ook weer zijn nadelen. Ik geniet geweldig van alle nieuwe mensen die ik ontmoet en mee samenwerk. Maar mijn vrienden zien me sneller in een boek of magazine dan in het echt… Sorry daarvoor, maar ik vergeet jullie niet!

 

Leave a Reply

