Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Saludos de México

De laatste weken waren nogal stil. Ik zit dan ook namelijk ver weg, in Mexico. Eigenlijk is het vakantie. Maar wie mij een beetje kent weet dat ik het werken nooit kan laten…

Dus toer ik rond in Mexico Stad. In volle voorbereidingen om het boek ‘Kijk! Spelen met fotografie’ ook hier te publiceren. Want naast Pablo de Kever speelt ook Mexico een grote rol in het boek. En dan is er nog een project dat ik op gang trek.

Elke keer als ik hier kom (en dat is nu mijn 13e keer) kom ik met grootsere ideeën naar huis! Mexico is een grote bron van inspiratie. En de Volkswagen Kever is daar natuurlijk ook een groot onderdeel van.

De kevertaxi’s zijn inderdaad bijna allemaal verdwenen. Maar als je goed kijkt vind je hier en daar nog eentje in volle glorie rondrijden. Als een soort postkaart stuur ik jullie deze foto vanuit Mexico Stad!

Vocho Taxi

One response

  1. Said

    Dag Evy

    Fijn om te lezen dat je alweer met allerlei ideeën bezig bent. Vorige week ging ik op stagebezoek en in de klasbibliotheek zag ik jouw boek rond fotografie.

    Geniet van Mexico.

    Groetjes
    Said

    April 8, 2014 at 10:01 pm

Leave a Reply

