Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Juf & Meester

Ik hoop echt dat jullie me nog niet beu zijn, want ook dit jaar kun je me overal terugvinden: in scholen, lezingen, worshops, magazines,…

In de voorjaareditie van Juf & Meester (Van In) staat een interview over mijn project Beeld in de Klas en het boek Kijk! Spelen met fotografie.

Het interview zelf was heel fijn. Ik kreeg de tijd om mijn hele verhaal toe te lichten, van de roadtrip met Pablo de Kever in Mexico tot het aanleren van de beeldtaal. Het is niet eenvoudig voor journalisten om door het bos de bomen te zien met al mijn activiteiten en doelstellingen.

Het is een mooie samenvatting van de oorsprong van het hele project. Wat mijn visie is. En natuurlijk de verschillende activiteiten om daar te geraken!

Heb je als leerkracht dit exemplaar in het lerarenlokaal liggen? Dan kun je deelnemen aan de wedstrijd en een exemplaar van Kijk! Spelen met fotografie winnen!

Juf Meester Voorjaar 2014 spread Juf Meester Voorjaar 2014 final Juf Meester Voorjaar 2014 Cover

 

Leave a Reply

