Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Na de pauze – Klasse

Vorige maand trok ik door heel Vlaanderen om leraarskamers te fotograferen. Even intiem en levendig als de Vlaamse interieurs…

Enkele van de beelden deel ik hier. Maar eigenlijk zou je het groot moeten zien, en alle details bewonderen die de plek tot leven brengen. Zelfs als de leerkrachten niet aanwezig zijn.

Ik liet me eerst overwelmen door de wervelwind van leerkrachten die druk overlegden over de rest van de dag of gewoon gezellig bijkletsen bij een tas koffie. Toen ze vertrokken naar hun klassen haalde ik mijn camera naar boven. En zocht naar het leven in de lerarenkamer, tot in de kleinste details.

De volledige reeks kan je hier online bekijken op de website van Klasse.

130918_ANT_KLASSE_SintLievensCollege_014 1309123_GENT_KLASSE_Laarne_123 1309125_ANT_KLASSE_PIVA_042 1309130_ANT_KLASSE_Emmaus_041

One response

  1. Evy,

    waar vind je in godsnaam de tijd om dit allemaal te doen?!
    Chapeau voor je volharding.
    Jou tijdens de kunstendag voor het eerst in levende gedaante gezien trouwens 🙂

    November 27, 2013 at 9:19 pm

Leave a Reply

