Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Vanthilt on Tour

Voorbije dinsdag mocht ik plots aandraven bij Vanthilt on Tour. Marcel was blijkbaar zo onder de indruk van de foto’s. En die wilde daar wel meer over weten.

Kom Binnen! - Vanthilt on Tour

Bekijk op bovenstaande link de verhalen achter de foto’s. En mijn geweldige super-energieke vriendin, Anneke Van Rompuy, van 100 jaar (bijna 101!) die de tent van Marcel de hemel vond! We hebben ons kostelijk geamuseerd. En achter de schermen bleef Anneke maar geweldige verhalen vertellen en hing écht iedereen aan haar lippen. Ze hebben ons na middernacht moeten buiten zetten. Om 1u30 stelde Anneke nog voor om bij haar thuis spek te bakken voor ons. Ik dacht enkel aan mijn bed…

De avond was gewoon super. Zoveel lieve mensen en een geweldige madam waar iedereen naar op kijkt. Ik ben blij dat ik ze met jullie mocht delen!

2 responses

  1. Peter Marnef

    Hey Evy !

    Wat een media aandacht zeg ! Het is eraan te zien dat je verstand hebt van public relations ! 🙂 De reportage in de krant was ook mooi trouwens, en uitnodigend.

    Vermits ik wekelijks in Gent kom ga ik zeker eens binnenwippen in de St-Pietersabdij !

    Groetjes, en … doe zo voort !

    Peter Marnef ________________________________________

    June 7, 2013 at 8:00 am

  2. Vikje

    Grappig om Anneke terug te zien na al die jaren…
    Ik heb haar in mijn kindertijd gekend, zij en haar man waren vrienden van mijn grootouders die in hetzelfde dorp woonden.
    Ze is nauwelijks veranderd: ik herkende haar zonder aankondiging, en toen ze begon te vertellen al helemaal. Sommige dingen veranderen blijkbaar nooit 🙂

    June 12, 2013 at 8:52 pm

Leave a Reply

