Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Voorproefje

De voorbije maanden waren druk, heel druk. Daar heeft u niets van gemerkt. Op mijn blog was het stil. Maar binnenkort hoort u wel van mij!

Wat kun je verwachten? Een expo met 44 foto’s uit mijn reeks Vlaamse Interieurs. Je hebt 3 maanden tijd om binnen te stappen bij Sint-Pietersabdij en je even onder te dompelen in interieurs waar de tijd bleef stilstaan… Wil je iets langer genieten? Dan kun je 89 beelden vinden in het gelijknamige boek “Kom binnen!” Het is de laatste fase van een 5-jarig project waarbij ik over heel Vlaanderen op zoek ging naar typische interieurs met kleurrijke details. Gewapend met een technische camera en middenformaat-camera legde ik zo’n 100 interieurs vast.

Deze laatste fase zit nog in volle voorbereiding, dus veel kan ik op dit moment nog niet delen. Onlangs moest ik de proefdruk gaan bekijken van het boek. Zo kun je toch al even proeven!

Proefdruk Kom Binnen!

Leave a Reply

