Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Een spetterend 2013!

2012 was een mooi jaar. Ik heb helemaal mijn draai gevonden in fotografieworkshops voor kinderen. Leerkrachten en leerlingen zijn laaiend enthousiast telkens Pablo de Kever en ik langskomen in de klas. Dus meer van dat in 2013!

2012 was ook een inspirerend jaar. Mijn visie op fotografie is helemaal opengetrokken. En ik laat me prikkelen door de mensen om me heen. En daar komt van alles door tot stand. Zoals dit kerstkaartje.

 
Kerstkaart 2012
  
Het begon als een kleine activiteit om kinderen tijdens de workshop te tonen dat je licht nodig hebt voor een foto. Door hun enthousiasme, nieuwsgierigheid en inspiratie groeide dit uit tot een volledige workshop. En nu het kerstkaartje waarbij Pablo de Kever een beetje tot leven komt.

Ik wens iedereen het allerbeste voor 2013! Volg goesting en ideeën. En wie weet tot wat al die inspiratie leidt volgend jaar…
4 responses

  1. Evy

    Dit is dus de reden waarom @jakke009 en ik uren in de kou en donker doorbrachten… Allemaal voor jullie glimlach!

    December 21, 2012 at 4:18 pm

    • Jullie ook fijne feesten. 🙂

      December 23, 2012 at 2:00 pm

  2. Héél erg leuk kaartje!

    Ook voor jou een spetterend nieuw jaar!

    December 23, 2012 at 9:39 am

  3. Demoiselle Do

    Een gelukking, gezond en inspiratievol nieuw jaar!
    Wat een prachtige foto!

    December 27, 2012 at 12:24 pm

Leave a Reply

