Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Oproep kinderhanden

 

Er wordt hier ten huize van Pablo de Kever nog hard gewerkt. Niet alleen voor de educatieve workshops voor de Koning Boudewijnstichting. Maar ook een paar dingetjes achter de schermen…

Veel kan ik daar nog niet over zeggen. Maar als je kinderen hebt van 8-12 jaar en ik mag hun kinderhanden gebruiken, dan kan ik het geheimpje alvast vertellen (;

Mijn leeftijdsgenoten hebben allemaal jonge kinderen, dus ik moet (nog meer eens) online op zoek naar hulp. Dus als je zin hebt in een privé-leerkracht fotografie voor je kinderen in ruil voor enkele foto’s, stuur  dan snel een mailtje naar info@evyraes.com!

  

Leave a Reply

