Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Antwerpen-Centraal

Het is zover! Na een hele week stress en spieren hard laten werken staat de expo er!

Ik stond er van versteld hoeveel mensen me tijdens de opbouw al aanspraken. “Mevrouw, zijn dat uw foto’s? Zo goed dat u die gefotografeerd hebt!”. “Ik zou mijn huis willen ruilen voor zo’n keuken. Ook al heb ik dan geen badkamer of warm toilet. Zo’n interieur leeft!”. De mensen zijn enthousiaster dan ik!

Mezelf stiekem verstoppen achter de muur om de mensen hun reactie te zien is niet nodig. Je moet maar 5 minuten blijven staan. Dan zie je mensen stoppen, dichter komen, wijzen naar details, gevolgd door een ellenlange uitleg aan hun metgezel! DAT zat al jaren in mijn hoofd, maar dit nu in realiteit zien doet iets met een creatieveling!

Het gaf alvast de nodig energie om zondag tot 23u30 verder te werken aan de opbouw. Het is groot! Zelfs in die immense stationshal van Antwerpen-Centraal kun je er niet naast kijken! En er kruipt veel tijd in de opstelling. Helpende handen mogen zich nog altijd melden!

Voor de rest moet ik nog even bekomen… Spieren laten rusten. Beetje energie opdoen die ik verloor aan de stress. En snel weer op de benen staan voor deel 2 en al die projecten rond Pablo de Kever. Ik voel me soms een beetje een Duracell-konijn!

Nog één beeldje van de twunch. Voor alle andere beelden moet je zelf maar gaan kijken. De overvloed aan details kan ik je hier toch niet meegeven!

4 responses

  1. Prachtige foto’s zijn dat! Nostalgie maakt zich meester van mij 🙂

    Ik ben in zo een interieurs opgegroeid 🙂

    Gomarken

    September 22, 2011 at 8:48 pm

  2. Evy

    Zolang het maar goeie herinneringen zijn 😉

    September 23, 2011 at 10:49 am

  3. zag net op de deredactie.be dat jouw foto’s even de benen genomen hadden.
    Anyway, op een negatieve manier in het nieuws is nog steeds gratis reclame.

    September 26, 2011 at 7:37 pm

  4. Zo schoon!

    September 26, 2011 at 8:48 pm

Leave a Reply

