Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Help!

Vandaag was een voorproefje van D-Day! Ik mocht de frames en de prints gaan ophalen bij het labo. Eerst alles snel even in elkaar zetten om een idee te hebben hoe het moet. GI-GAN-TISCH! Die frames zijn mega-groot! Ik had eerst schrik dat het interieur misschien toch kleiner dan ware grote zou uitvallen. Niet dus. Het is groot, groter, groots!

Een hoop vragen begonnen spontaan in mijn hoofd rond te springen. (Yep, de stress is er!) Waar vinden we een ladder? Wat is de juiste volgorde voor de opbouw? Kan dit lukken met 2 paar handen? Nee! Er zijn extra handen nodig om alles vast te houden… Dus vraag ik aan jullie lieve lezers en tweeps om hulp. Wie is nieuwsgierig om dit allemaal van dichtbij mee te maken?! Wie een paar uur de handen uit de mouwen kan steken om ons te helpen, stuur me alsjeblief een mailtje naar evyraes@me.com.

Zaterdag 17 september – voormiddag, ANTWERPEN: testopbouw
Zondag 18 september – namiddag, ANTWERPEN-CENTRAAL: opbouw
Zondag 2 oktober – voormiddag, ANTWERPEN-CENTRAAL: afbraak
Zondag 2 oktober – namidag, GENT-SINT-PIETERS: opbouw
Zondag 16 oktober – voormiddag, GENT-SINT-PIETERS: afbraak
Zondag 16 oktober – namiddag, MECHELEN: opbouw
Zondag 30 oktober – voormiddag, MECHELEN: afbraak
Zondag 30 oktober – namiddag, BRUGGE: opbouw
Zondag 13 november – voormiddag, BRUGGE: afbraak

Leave a Reply

