Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Ik zie wat jij (nog) niet ziet!

Vandaag stond met een vette rode cirkel aangeduid in mijn agenda! Testprints gaan bekijken bij het labo. Een sneakpreview van de kleuren, lay-out en de vele details in de foto’s.

Vol opwinding stond ik te loeren naar die gigantische machine die inkt en licht spoot over 3,20m… En daar rolden de kleine versies van de band. Kleurrijk. Met een beetje tekst. Voor diegenen die tegen de beelden lopen in het station en géén idee hebben waarom er zo’n grote foto’s op hun dagelijks pendelpad staan! Misschien moet ik mezelf toch af en toe achter een zuil verschuilen, glurend naar de blikken van de mensen.

Ik werd vooral opgewonden van de details die je kunt zien. Ik heb maar een stukje van een foto op werkelijke grote gezien. Maar de beelden zullen er staan. Of je oog er nu van ver op valt. Of als je er vlak voor staat en zoekt naar al die elementen die het interieur tot een geheel maken.

Vandaag kon ik met mijn ogen zien wat ik 1, 2, 3 jaar geleden vastlegde op de camera. Dankzij een hele hoop inspanningen van het hele team van Milo-Profi. Nog 2,5 weken en jullie zien het ook. Spannend!

One response

  1. Anik

    Ben ook benieuwd naar het eindresultaat, maar twijfel er niet aan dat het een succes zal zijn!

    September 3, 2011 at 9:22 am

Leave a Reply

