Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Twunch in Antwerpen-Centraal

De komende weken heb ik maar één doel, zoveel mogelijk mensen op de hoogte brengen van de expo!

Ik ben al druk bezig met flyeren, de expo aankondigen op verschillende (online) agenda’s, uitnodigingen versturen. Er kruipt nogal wat tijd in. Dus moet ik mijn tijd verdelen, zeker met een deeltijdse job erbij. Maar iedereen komt aan de beurt. Ja, je staat ergens op die lange ‘to do’-lijst!

Eén van de leukste dingen om aan te kondigen is de twunch! Vlaamse interieurs dat kan saai en pure nostalgie zijn. Maar daar kies ik niet voor! Daarom dat de sociale media zo belangrijk zijn voor dit project. Zoek alvast jouw ouderwetste brooddoos en maak je klaar voor een picknick in de immense stationshal van Antwerpen!

Oh, weet je niet wat een twunch is? Tja, ga op avontuur en ontdek het zelf. Ik ga geen #twunchq of één of andere gesponserde twunch houden! Ik heb wel een klein extraatje voorzien voor de aanwezigen 😉

Leave a Reply

