Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Receptjes

Vorige week kreeg ik een druipnatte @fannymaen over de vloer. Tja, in België kun je het weer niet kiezen. Vol ongeduld nam ik het mapje vol Vlaamse handgeschreven recepten aan. Een envelop vol gele briefjes!

Ondertussen is alles gescand in hoge resolutie. Het plan is om een deel te publiceren in hét boekje. Mijn foto’s zeggen veel, maar ik wil iedereen aanspreken (ja, ik zie dingen altijd groots!). Dan moet je verschillende triggers hebben om de aandacht te trekken en vast te houden. @fannymaen bood zelf de handgeschreven recepten aan. En er zitten héél leuke dingen tussen. Zowel het recept als het verweerde papier (geschreven op de achterkant van een brief van Het Davidsfonds!).

Ik kan nog altijd handgeschreven oude Vlaamse recepten gebruiken. Dus zegge het voort! En stuur een mailtje  naar evyraes@mac.com.

Leave a Reply

