Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Ons

Ik zoek dus ik vind! Ons Kookboek is één van de items die niet kan ontbreken in mijn verzameling. Gescheurd. Ontrafeld. Vermistte pagina’s. Extra pagina’s, geniet en geplakt. Vol vlekken. Maar vooral vol lekkere recepten! De minuutwafels heb ik zelf honderden keren gemaakt. Meestal op woensdagnamiddag.

Het exemplaar van mijn moeder neem ik mee. Op zoek naar een ideale setting om te fotograferen voor het boek. En wie weet maak ik nog eens die minuutwafels!

One response

  1. En je hebt ook een variant van dit boek dat uitsluitend over bakken gaat. Dat is ook van de Boerinnenbond! Wij hebben dat thuis. Ik geloof niet dat er van het Bakboek een update is gemaakt, zoals van bovenstaand Kookboek.

    June 22, 2011 at 11:08 am

Leave a Reply

