Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

1000 Zonnen & Garnalen

Binnenkort vind je hier enkel nog in het Engels allerlei wilde verhalen over mijn avonturen in Mexico! Maar eerst nog een aankondiging voor mijn ander project, Vlaamse interieurs.

Iedereen die me graag aan het werk wilt zien, zap op woensdag 7 juli om 19u35 naar 1000 Zonnen & Garnalen op EEN. Voor de techneuten… ik huppel in de aflevering rond met een Pentax67 en verstop me achter mijn technische camera!

Hieronder één van de beelden die ik nam… eind 2011 in een expo te bewonderen in Vlaanderen!

One response

  1. Bjorn

    Hoi Evy,

    Ik zag je vandaag op 1000 zonnen. Leuke en mooie dingen maak je en ik ga je weblog zeker volgen. Heb je ook Flickr?

    Dit is mijn weblog: ilbjorno.web-log.nl

    Groetjes uit Amsterdam

    July 7, 2010 at 8:41 pm

Leave a Reply

