Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Oproep Vlaamse Interieurs

Dankzij Stichting Roeping heb ik het geld bij elkaar om verder te werken aan mijn fotoproject “Vlaamse interieurs”. Kranten, televisie en de radio helpen mij nu bij de zoektocht naar extra interieurs. Heb je een buur, grootouders of kennissen die ook nog in zo’n typisch Vlaams interieur wonen? Stuur me dan gerust een mailtje evyraes@mac.com !

Tot eind juli werk ik aan de opnames over heel Vlaanderen. Het grootste deel van de beurs gaat naar een expo die in het voorjaar 2011 plaatsvindt in het Centraal Station van Antwerpen. Nadien reist de expo door naar andere treinstations, meer informatie volgt later.

Enkele voorbeelden van Vlaamse interieurs

Publicatie in Het Nieuwsblad (29 mei 2010)

Leave a Reply

