Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Karting

Voorbije weekend gingen vrienden gaan karten. Ik bleef netjes achter de schermen om me uit te leven met mijn camera. Uiteindelijk bleek dat de meest gevaarlijke plek… Maar we hebben het overleefd!

De lichtomstandigheden waren erbarmelijk… Ik vermijd ISO 5000 en hoger op mijn Canon 5DII want de kwaliteit kan me zo niet bevredigen. En dat was deze keer niet anders. Het enige dat door mijn hoofd spookt is hoe goed die Nikon D4 het er vanaf had gebracht!

Maar we mogen niet moeilijk doen. Het waren sfeerbeeldjes om vooral op Facebook vriendjes te taggen!

 

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 65 other followers