Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Buttons

Een mooie barietfoto in een houten frame aan de muur, ja dat kan me nog raken. Maar dankzij alle technologieën zijn er zoveel meer manieren om een foto te presenteren!

Omdat het niet altijd zo groot moet zijn zoals mijn fotoreeks Vlaamse Interieurs (2,4m x 3m), ontwierp ik een aantal magneetbuttons als promomateriaal. De verdeling verloopt vlotjes en binnenkort plaats ik een nieuwe bestelling. Maar graag wil ik eerst een pol houden over welke buttons jullie het leukste vinden.

Mail mij jouw favoriete nummer (info@evyraes.com), en wie weet win je ook die magneetbutton!

 

10 responses

  1. Ik zou die koffiepotten kiezen. 2de rij, 4de.

    January 15, 2012 at 4:31 pm

  2. 3
    5
    8
    9

    Deze zijn voor mij het duidelijkst.

    Bij 1, 4 en 7 moet je al heel goed kijken wat er op staat. In zo’n kleine vorm van button geeft dat misschien minder goed resultaat. :-/

    January 15, 2012 at 8:52 pm

    • Evy

      De magneetbutton is 55mm dus daar kun je redelijk wat details op zien (;

      January 16, 2012 at 2:08 pm

      • Ah ok, dan heb ik de verkeerde afmetingen afgelezen. In dat geval kies ik voor 5, 3 en 2.

        January 16, 2012 at 2:43 pm

  3. Nr.10 please!

    January 16, 2012 at 10:20 am

  4. Anamcara

    Ik vind nr. 3 (mexico) het mooist.

    January 16, 2012 at 1:53 pm

  5. ik vind nr. 4 wel iets hebben ;)

    January 16, 2012 at 3:48 pm

  6. Roos Steeman

    ik wil nummer 7 want het beeldje staat nu bij mij.

    January 16, 2012 at 7:32 pm

    • Evy

      Leuk! Maar het stond daar echt perfect, geïntegreerd met het gele lapje en het behang!

      January 16, 2012 at 7:47 pm

  7. 2.4.5.8.9 zijn naar mijn mening de leukste ;)

    March 27, 2012 at 8:52 am

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 67 other followers