Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Gent-Sint-Pieters

Voorbije weekend was het weer vroeg opstaan om de expo af te breken in Gent-Sint-Pieters. Indien je het gemist had krijg je hier een indruk.

Spijtig dat ik geen detectiesysteem heb die kan tellen hoeveel bezoekers de expo ondertussen had. In elk geval heel véél! En ik krijg dagelijks reacties in mijn mailbox. We zitten op de goeie weg!

Voor iedereen die meer wil zien. Dat komt! Nog een jaar geduld… Verschillende partners steken de handen uit de mouwen. Mijn hoofd zit vol, samen met die andere projecten rond Pablo de Kever. Maar zo hebben we het graag. Dingen in beweging zetten.

Geniet ondertussen nog van de grote prints. Tot 30 oktober staan die in het station Mechelen. Dan kruip ik weer op mijn knieën voor de afbraak en de laatste halte, Brugge.

One response

  1. Annelies

    Goe bezig, Evy!! Blij dat ik ‘t in Antwerpen heb kunnen zien :) xxx

    October 21, 2011 at 6:17 pm

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 59 other followers