Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Watskeburt?!

Na enkele dagen vol stress, verbazing en extra werk kan ik een beetje tot rust komen.

Veel uitleg is er niet meer nodig als ik alle tweets en bezorgde mailtjes bekijk. De expo verhuist zoals gepland deze zondag naar Gent-Sint-Pieters, nadien naar Mechelen en als laatste halte Brugge. En gelukkig is er niets beschadigd aan de dure installatie.

Ik ben weer een levensles rijker. Ook al heb je alle afspraken en overeenkomsten zwart op wit, blijkbaar wordt dit niet door iedereen gerespecteerd. Veel proactiever kan ik niet zijn. Maar dankzij twitter en ‘op mijn strepen’ staan kun je wel snel problemen oplossen!

En het kriebelt nog steeds een beetje. De onterechte uitspraken wakkeren mijn gevoel voor gerechtigheid en het nodige respect aan. Maar ik bijt op mijn tanden. En ik heb zelf alles nog eens besproken met de lokale verantwoordelijken. Tuurlijk gaan we positief verder! Geniet nog van de expo #vlaamseinterieurs!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 60 other followers