Gisteren fotograferen. Morgen exposeren. Hoe oud nieuw kan worden.

Update

De voorbije weken was het hier nogal stil op de blog. Maar mijn hoofd en leven waren overladen!

Achter de schermen werk ik hard aan de laatste voorbereidingen van de expo Vlaamse Interieurs in september. Maar met mijn gedachten zit ik al in een grotere expo. In het echte leven heb ik afspraken met partners, aanvragen voor subsidies, etc. Alles krijgt vorm, beetje bij beetje.

Ook Pablo de Kever domineert mijn leven. We zitten nog altijd in de homologatiefase. Misschien is er deze week een kans dat we verder geraken… Mijn handen heb ik vol met het voorbereiden van de workshops. En voorbije weekend stond er een lang artikel in De Morgen! Nu nog achter de schermen verder werken aan dat nieuwe project…

One response

  1. dag Evy,

    blij dat er af en toe toch nog eens goede fotografie in De Morgen terechtkomt én een heel bijzonder verhaal!

    Ik vroeg me ook af hoe je ervaring bij Marc Lagrange was?

    greetz,
    Werner

    August 8, 2011 at 8:09 pm

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 68 other followers